Κυριακή 15 Μαΐου 2011

EΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ; ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ! ΕΛΛΗΝΑΣ

Είμαι ρατσιστής όταν θέλω να περπατάω στην πόλη μου και να μην κοιτάζω πίσω μου γιατί φοβάμαι ; αν ναι;
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ

Είμαι ρατσιστής αν στέλνω το παιδί μου στο σχολείο και περιμένω να γυρίσει στο σπίτι μας και μάλιστα γερό ; αν ναι ,; ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !


Είμαι ρατσιστής όταν περιμένω να γυρίσει η γυναίκα μου από το....

μίνι μάρκετ της γειτονιάς χωρίς να την έχουνε βιάσει ; αν ναι;
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !Είμαι ρατσιστής αν θέλω να πάω στο μαγαζί μου και δεν μπορώ να φτάσω αν ναι ; ,
NAI EIMAI !

Eίμαι ρατσιστής αν τα παιδιά μου δεν έχουν όνειρα ούτε προοπτική στην Πατρίδα επειδή είναι Ελληνόπουλα ;

ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ!

Είμαι ρατσιστής όταν ο πατέρας μου πρέπει να πληρώσει για να εξεταστεί σε δημόσιο Ελληνικό νοσοκομείο και ο λαθρομετανάστη όχι ; αν ναι ;

NAI EIMAI

Είμαι ρατσιστής αν και πολύτεκνος τα παιδιά μου δεν μπορούν να πάρουν μεταγραφή και δεν σπουδάζουν ενώ τα αλλοδαπά ναι ; ,

NAI EIMAI

Είμαι ρατσιστής αν μια ζωή στερούμαι και δεν μπορώ να εισπράξω την σύνταξη μου γιατί μου την κλέψανε αλλοδαποί και Ελληνοποιημένοι ; ,

NAI EIMAI

Είμαι ρατσιστής γιατί θέλω στο όνομα του Συντάγματος να σέβονται την ζωή μου την θρησκεία μου τα Σύμβολά μου ; αν ναι ;

NAI EIMAI

Είμαι Ρατσιστής γιατί ανάθεμα με υπηρέτησα την Πατρίδα μου ,μεγάλωσα τα παιδιά μου και θέλω να φροντίζω τους ανήμπορους γονείς μου;

Nαι ρε καθάρματα Είμαι Έλληνας Πατριώτης ,Χριστιανός Ορθόδοξος και Ρατσιστής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου